konkursy

Książka znalazła nowego właściciela!

10/06/2017

Nadszedł dzień, na który niektórzy w Was z niecierpliwością czekali. Z okazji 6 rocznicy prowadzenia bloga, obiecałam Wam jeden darmowy egzemplarz mojej książki. Znajdziecie w niej łatwe przepisy, które pomogą Wam znaleźć rozwiązanie na wiele wegańskich posiłków.
Wybór nagrodzonej osoby był dla mnie bardzo trudny, ponieważ każdy komentarz zasłużył na moją uwagę. Po długim namyśle zdecydowałam, iż książka trafi do Alexandry Macul, która na FB napisała, iż nie umie nie jeść mięsa, choć bardzo by chciała. 

Według mnie jest to wypowiedź, pod którą wiele osób mogłoby się podpisać i właśnie dla nich napisałam książkę. Chciałam pokazać, że jest to łatwiejsze niż im się wydaje. 
Gratuluję i proszę o kontakt mailowy lub na FB.

Jeśli teraz ze smutkiem ocieracie łezkę, bo nie Wy dostaliście książkę, to nie martwcie się, zapewniam, że jeszcze będą podobne akcje. Warto obserwować bloga, żeby nie przegapić, a tych bardziej niecierpliwych zapraszam do zakupu tutaj na blogu. Wystarczy się ze mną skontaktować. Od każdego sprzedanego egzemplarza 2,00 zł przekazuję fundacji VIVA.










You Might Also Like

1 Komentarzy

  1. Gratuluję osiągniętych sukcesów :) i życzę kolejnych 6 sześciu lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń