wielkanoc

9 przepisów na Wielkanoc

3/27/2017

Czy zbieracie już powoli inspiracje? U mnie czas przedświąteczny rozpoczął się kilka tygodni temu, gdy przygotowałam dla Was coś pysznego do magazynu VEGE. Wymaga to sporego wyprzedzenia, aby gazetki trafiły do Was na czas. Prywatnie niestety znów będzie wszystko na ostatnią chwilę, ale z roku na rok mam coraz większą wprawę i staram się zminimalizować stres.
Warto zaplanować sobie wszystko odpowiednio wcześniej i dobrym sposobem na to jest śledzenie ofert w gazetkach promocyjnych, co nie tylko ułatwia zgromadzenie wszystkich potrzebnych składników, ale i pozwala sporo zaoszczędzić.

Oczywiście nie jest to ostatni wpis przed Wielkanocą. Czekają na Was jeszcze przepisy na drożdżowe zające, wielkanocną babkę oraz szybką zupę z awokado i rzeżuchy. Z pewnością warto tutaj zaglądać, najlepiej polubcie stronę na FB, wtedy niczego nie przeoczycie.

Tymczasem przygotowałam zestawienie przepisów z bloga, które idealnie nadają się na świąteczny stół. Jak zwykle, wszystkie są łatwe i szybkie i możecie bez problemu dopasować je do własnych upodobań.











Wpis sponsorowany

You Might Also Like

1 Komentarzy

  1. Wszystko wygląda pysznie! Na pewno muszę spróbować awo-majo, choć póki co, nie mam pojęcia gdzie kupić jedwabiste tofu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń