konkursy

5 lat bloga i konkurs

8/21/2016

Moi Drodzy, to już 5 lat! Sama nie wierzę, że tak długo istnieje ten blog. Cieszę się, że moje wpisy cieszą się popularnością, i że korzystacie z zamieszczanych tutaj przepisów, o czym przekonują mnie Wasze komentarze i pytania. Dziękuję Wam bardzo, pisanie dla Was to czysta przyjemność.

Jak każdy bloger, cierpię na notoryczny brak czasu, mam wrażenie, że pędzi on jak szalony, do tego stopnia, że rok temu urodziny najnormalniej w świecie przegapiłam. Aby to w jakiś sposób nadrobić, zorganizowałam dla Was wyjątkowo atrakcyjne nagrody. Możecie wygrać wysokiej jakości wegańskie produkty, których nie może zabraknąć w Waszej kuchni oraz wyjątkowe suplementy, które szczególnie powinny zainteresować osoby aktywne fizycznie. Zapraszam Was gorąco do udziału.

Warunkiem wzięcia udziału jest zamieszczenie na Twoim blogu (w bocznym pasku) lub Twoim profilu FB banerka wraz z linkiem do tego wpisu oraz pozostawieniem komentarza pod tym wpisem lub pod wpisem na FB.

Zgłoszenia przyjmuję do 14 września do godziny 24.00, a ogłoszenie wyników nastąpi dzień później, czyli 15 września.
Śledźcie wszystko uważnie, ponieważ nie otrzymacie ode mnie informacji o wygranej drogą mailową. Dowiecie się o tym tutaj.

Przygotowałam dwie paczki, więc macie dość spore szanse na wygraną. Będą one rozlosowane wśród uczestników, którzy spełnili warunki konkursu.

Banerek konkursowy:



Link do tego wpisu:
http://veggieola.blogspot.de/2016/08/5-lat-bloga-i-konkurs.html

-------------♥♥♥-------------
Pierwszą nagrodą będzie paczka składająca się z następujących produktów:
1. Podpisana książka mojego autorstwa „Wege – tu się kroi coś pysznego“


2. Produkty firmy Fresano i Coco Farm ufundowane przez sklep internetowy sun.sklep.pl


-------------♥♥♥-------------
Drugą nagrodą będzie paczka składająca się z następujących produktów:
1. Produkty ufundowane przez sklep internetowy fitokracja


2. Produkty firmy Fresano i Coco Farm ufundowane przez sklep internetowy sun.sklep.pl



Informacje o sponsorach artykułu i fundatorach nagród:

Fitokracja edukuje ludzi aktywnych fizycznie w obszarze zdrowego żywienia, poprzez artykuły (blog.fitokracja.com) oraz wysokiej jakości suplementy diety. Dystrybutor marek FitMax® oraz Fitomax™.

sun.sklep.pl oferuje wysokiej jakości, wyłącznie wegańskie produkty. Jego założycielka to pełna energii pasjonatka propagująca wegański styl życia. Na jej blogu wszystkojestwglowie.pl znajdziecie mnóstwo łatwych i smacznych przepisów roślinnych. 




You Might Also Like

22 Komentarzy

  1. Gratuluję :) Na prawdę Dajesz z siebie wszystko, wykonujesz kawał świetnej roboty i są tego rezultaty bo ilość czytelnikow stale rośnie :) Życzę Tobie i życzę kolejnych 5 a nawet 10-20 i jeszcze wiecej lat :) Odnoś jeszcze większe sukcesy w życiu prywatnym i zawodowym ;)

    Z chęcią wezmę udział w konkursie :) Mój blog www.magicznykociolek.blox.pl banerek wkleiłam tutaj
    http://magicznykociolek.blox.pl/strony/akcje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek wkleiłabym w bocznym pasku ale nie wiem jak bo sam link nie pomoze ;/

      Usuń
    2. Nie wiem, jak to się robi na blox.pl, ale widzę, że już masz w bocznym pasku na przykład jedz zdrowo. Czyli wklejasz obrazek i dodajesz linka. Jeśli zupełnie nie wiesz jak, to możesz wziąć udział na FB, po prostu wklej tam u siebie obrazek i podaj lina to tego wpisu. Niestety jest to warunek konieczny, bo tak prawdę mówiąc jedyny. Zapraszam koniecznie :-)

      Usuń
    3. Poszperałam i się udało :)

      Usuń
  2. Witam serdecznie :) Dziękuję za cudowne przepisy i masę inspiracji :*
    Jako zupełnie początkujący bloger, nie ogarniający jeszcze w pełni bocznych pasków mojego bloga, zamieszczam banerek oraz linka na fanpage'u mojego bloga na fb oraz swoim profilu ;) Życzę powodzenia, radości z życia. Wielkie gratulacje za wytrwałość :*
    Oczywiście biorę udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozwolę sobie pogratulować imienniczce super bloga,fajnych przepisów, ksiąźki!:) Życzę dalszych sukcesów! Podgladam,, z ukrycia,, i gdzieś tam troszkę zazdraszczam ;) chętnie udzielę się w konkursie, banerek jest podlinkowany - mam nadzieję, że ok ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę 100 lat blogowej aktywności!!
    banerek już zamieściłam na blogu, zgłaszam udział w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze kolejnych tak pysznych i tak cudnych latek blogowania!!!
    przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, okrągła rocznica :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 5 lat i też zgłaszam swój udział w konkursie :) Banerek jest już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, 5 lat to bardzo dużo! Kawał dobrej roboty :) Biorę udział w konkursie - baner jest na moim blogu https://jedzrosliny.blogspot.com/ po prawej stronie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, 5 lat to kawał życia... Nigdy nie zapomnę, że znalazłam Cię przez poszukiwanie łatwego i szybkiego chleba bez zakwasu, który zresztą polecam wszystkim :) Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! dalszych smacznych lat wege blogowania!
    Ja o rok młodsza ... a raczej mój blog! biorę baner do siebie w gościnę. Pozdrowienia :)
    Ela Ma

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 lat dobrej roboty !
    Samych nowych inspiracji <3
    Banerek na moim blogu na samym dole. :)

    http://gotujacyvegepiotrek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobione! Wystarczy wkleić to zdjęciee z linkiem na swoją tablicę? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i potem czekać na ogłoszenie wyników, tu na blogu i oczywiście na FB.
      Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  13. zgłaszam się
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/1135609019809004

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję super bloga pełnego inspiracji i dziękuję za wszystkie dotychczasowe przepisy!
    Nie mam swojego bloga, ale udostępniłam na profilu FB.
    https://www.facebook.com/karolina.zynkowska

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i życzę kolejnych lat blogowania i sukcesów kulinarnych :) Zdjęcie udsot. na blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uff! Banerek ostatecznie udało mi się zamieścić na blogu, ale musiałam trochę pogłówkować jak to zrobić! Mam nadzieję, że uznasz mój studencki kwadrans! Z góry dziękuję! :)
    A od siebie życzę Ci kolejnych 5 lat w blogosferze, niekończących się pomysłów na przepyszne i zdrowe dania i żebyś nadal raczyła nas takimi smakowitościami. GRATULUJĘ z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń