desery i słodycze

Wielkanoc bez jajek

3/24/2016

Moi Drodzy! Ostatni wpis przed świętami i mnóstwo życzeń dla Was, abyście miło je spędzili
i porządnie odpoczęli.
Jakie będą moje święta? Mam nadzieję, że leniwe. Ostatnio bardzo dużo pracowałam, dlatego zamierzam dla równowagi w te wolne dni nie robić nic. W moim wykonaniu nic-nierobienie to oczywiście i tak pełno planów, ale będą one niezobowiązujące. Może w końcu uda mi się nieco porysować, piórka oraz tusz są już zakupione i mam nadzieję, że jeszcze pamiętam, jak się je używa :-) Efekty, o ile będą tego warte, pokażę Wam na moim drugim blogu. Aparat i komputer raczej schowam w najbardziej odległym kącie i postaram się sięgnąć po nie dopiero w przyszłym tygodniu.

Kulinarnie będzie również bez stresu, przygotuję pewnie sałatkę ziemniaczaną (z wegańskim majonezem i bez jajek, za to z zielonym groszkiem), pasztet (zamiast pomidorów dodam oliwki i włoskie przyprawy) i może jakąś wiosenną zupę. (W mojej książce znajdziecie przepis na bardzo łatwą i pyszną zupę groszkową). Do tego pewnie będzie sernik jaglany.
Najważniejsze jednak jest to, że święta będą bez jajek. Jedyne jajka jakie będziemy jeść, to te ciastkowe, zamieszczam Wam na zdjęciach.

Do zobaczenia po świętach!

© Mariola Streim
to zdjęcie możesz kupić tutaj
© Mariola Streim
© Mariola Streim
© Mariola Streim

You Might Also Like

9 Komentarzy

  1. Urocze te ciasteczkowe jajeczka :) Trzymam kciuki za Twoje leniwe święta, ja też mam zamiar podobnie spędzić nadchodzące dni, choć nie będę rysować, tylko uczyć się szyć ;) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, uczyć się szyć, to wspaniałe przedsięwzięcie, trzymam również kciuki :-)

      Usuń
  2. Cudowne te ciasteczka. Życzę spokojnych, leniwych Świąt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oszustwo jajeczne ;-) Ja w tym roku mam luz bluz, może jakieś ciasto upiekę, sałatka, resztę mąż robi i mama :) mam odpoczywać no to będę :) Pogodnych i słonecznych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że rodzinka Cię wspomoże, miłych świąt :-)

      Usuń
  4. Prześliczne te ciasteczka , to białko i żółtko to likier ,a ciasteczka kruche?
    Życzę leniwiej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciasteczka:D Wesołych i leniwych (ale kreatywnych, skoro piórko i tusz będą w użyciu;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne:) pychotka.
    uściski przedświąteczne:)

    OdpowiedzUsuń