ciasta i ciasteczka

Wszystkiego dobrego!

12/24/2015

Wszystkim moim czytelnikom życzę cudownych Świąt Bożego Narodzenia. Aby było spokojnie, miło i oczywiście smacznie. 
Ten rok minął bardzo szybko i był pełen miłych wydarzeń, miejmy nadzieję, że nadchodzący będzie przynajmniej tak owocny, jak ten mijający. Dla mnie to będzie rok szczególny, ponieważ kroją się nowe projekty, a w lutym ukaże się moja książka. Na samą myśl o tym jestem podekscytowana i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła Wam ogłosić, że już jest i oddać w Wasze ręce. Mój plan zajęć nieźle się wypełnił w ostatnim czasie, na szczęście nowe obowiązki wiążą się z tym, co lubię robić najbardziej, czyli z fotografowaniem i kreowaniem nowych dań. Także mój dział ciasteczkowy będzie się dalej rozwijał. Wszystkiego będzie jeszcze więcej, więc zapraszam Was tutaj po nowości.
Za wszystkie odwiedziny, komentarze i polubienia, ślę Wam tysiąckrotne podziękowania. To dzięki Wam to wszystko się dzieje !

© Mariola Streim
to zdjęcie możesz kupić tutaj

You Might Also Like

4 Komentarzy

  1. Uwielbiam ciasteczka, więc będę mieć kolejny powód, żeby tu zaglądać. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, Zdrowych i Pysznych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie życzę wszystkiego, co najlepsze w te Święta:)

    OdpowiedzUsuń