konkursy

Dla kogo książka "Lato w kuchni pięciu przemian"?

7/27/2013

Z małym poślizgiem, ale mamy wreszcie postanowienie, kto dostanie książkę "Lato w kuchni pięciu przemian". Zawsze mam okropny problem z wybraniem tej jednej, jedynej osoby, więc postanowiłam... że mój egzemplarz też oddam. Tym sposobem uszczęśliwię (mam nadzieję) dwie osoby, a przepisy, które mnie interesowały i tak już sobie zanotowałam na mojej liście.
Tak więc uwaga, uwaga... książki otrzymają Angie z bloga i adore cinnamon i Ilona z bloga spełnione marzenia.
Dziewczyny, mam nadzieję, że znajdziecie tam wiele inspiracji :-)

Tych, którzy się nie załapali zapraszam na następne konkursy i rozdawajki!

© Mariola Streim



You Might Also Like

4 Komentarzy

  1. Ach, dziękuję bardzo! Jestem bardzo uszczęśliwiona;D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie weszłam do domu po cudownym dniu na łonie matki natury i co ??? :))) jaka wspaniała niespodzianka - Mariolu - ogromnie Ci dziękuję ♥♥♥ teraz wiem ,że nie mam już żadnych wymówek co do takiego gotowania ;)) Ogromnie się cieszę z tej wygranej :)buziaczki ♥

    OdpowiedzUsuń